Marketing terv

Mit és hogyan tegyen a több vevő és bevétel érdekében?
Ki kell jelölni a helyes irányt, hogy kinek, mit és hogyan kommunikál, majd össze kell válogatni a leghatékonyabb csatornákat az üzenetküldésre.

Válasszon a két lehetőség közül, vagy kérjen egyedi ajánlatot.

7 oldalas, 1 éves marketing terv, 15.000 Ft
tömör összefoglaló pár oldalon, gyorsan átolvasható, könnyen érthető
kb. 1 hét alatt készül el (magyarul)
magyar + angol/német nyelven 35.000 Fe
csak angolul/németül 23.000 Ft


25 oldalas, 5 éves marketing terv, 150.000 Ft
részletes elemzések, táblázatok, nyilvános és hivatalos adatok, hosszútávú tervezés
kb. 1 hónap alatt készül el (magyarul)
magyar + angol/német nyelven 300.000 HUF
csak angolul/németül 200.000 HUF

Kapcsolat
Az űrlap kitöltése semmilyen kötelezettséget nem von maga után. Kérjük helyes, működő email címet adjon meg, különben nem tudunk válaszolni. Mindhárom mező kitöltése kötelező. 


A marketing terv részei


1. A TERMÉK, SZOLGÁLTATÁS BEMUTATÁSA, ÁRKÉPZÉS ​
A termékek és szolgáltatások azon jellemzőinek összegyűjtése és kifejtése, melyek a vevőnek érdekesek, fontosak. Javaslat az árazásra a piaci trendek, az árérzékenység, a konkurencia és a költségek figyelembevételével.
2. PIACSZEGMENTÁCIÓ
Az emberek, mint fogyasztók válogatása, csoportosítása a tevékenységnek leginkább megfelelő szempontok alapján. Hasonló tulajdonságú vevők csoportjainak meghatározása, elemzése a piaci célok elérésének érdekében.
3. MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ
Kinek, milyen gyakran, mit üzen, mit és hogyan mond majd?
Mivel kelthető fel az ügyfelek figyelme, hogyan érhető el, hogy Önhöz forduljanak segítségért?
Ki kell deríteni az ügyfelek legfontosabb problémáit, meg kell keresni ezekre a megoldásokat, majd ezekről tájékoztatni kell őket.
A siker titka, hogy megtalálja-e azokat a „fájó pontokat” az ügyfeleknél, melyek miatt nyugtalanok és szeretnének már túllenni rajtuk, illetve, hogy tud-e rajtuk segíteni.
4. PIACPOZÍCIONÁLÁS
A vállalkozás, termék, szolgáltatás pontos helyének meghatározása más, hasonló megoldást, szolgáltatást, terméket nyújtó konkurensek között előnyök, hátrányok, különbözőségek segítségével.
5. MARKETING STRATÉGIA, ESZKÖZÖK
A marketing stratégiában fogalmazzuk meg, hogy mit teszünk az érdeklődők, vevők, bevétel növelésének érdekében. A marketing eszközök, csatornák bemutatják hogyan valósítjuk meg a növekedési célok elérését.
6. STATISZTIKÁK
Az alkalmazott marketing stratégia és eszközök mérési alapelveinek meghatározása. Innen fogja megtudni, melyik marketing módszer volt sikeres, honnan jöttek a vevők, min kell kicsit változtatni ahhoz, hogy jobb eredményt hozzon.
7. MARKETING KÖLTSÉG TERV
A marketing kiadásokat, a pénz elköltését határozza meg előre. Felsoroljuk az általunk ismert leghatékonyabb marketing eszközöket, időrendbe rakjuk őket és hozzájuk rendeljük azt az összeget, amit az adott időszakra elkölteni javasolt. Megtervezzük az 1 éves, vagy 5 éves marketing büdzsét.

 


A marketing terv fő célja mindig az, hogy mankóként szolgáljon a gyakorlati munkához. Ez a valódi ötletbörze ideje, tervezze meg, hogyan szeretne marketingezni, a tervben legyen összefoglalva az, hogy milyen eszközöket fog kipróbálni, milyen ráfordítással és milyen eredményekre számít az aktuális tevékenységi cél eléréséhez. Ez arra jó, hogy ne összevissza, kapkodva dolgozzon, ne véletlen sikerei vagy kurdarcai legyenek (amit nem is tud, hogy miért történt), hanem pontosan lássa, hogy mi miatt ért el sikert, vagy mi okozott nehézséget. Így fogja tudni, hogy melyek azok a sikeres dolgok, amiből többet kell csinálni és mi az, ami hiábavaló, ezért jobb, ha nem költ rá többet.A marketing módszereit, eszközeit kell mások példája, vagy a saját, korábbi tapasztalatok alapján kiválogatni és csatasorba állítani a termékei, szolgáltatásai tekintetében, az anyagi kerethez igazítva. A határozottan irányított, tudatos és következetes marketing megteremti a kapcsolatot az érdeklődői és Ön között, majd az érdeklődőkből vevőt formál.


Kedvelt szolgáltatások

Online adatgyűjtés és elemzés a piacról, vevőkről, versenytársakról. Magyarul, németül, angolul i...

Piackutatás

Mit és hogyan tegyen a több vevő és bevétel érdekében?Ki kell jelölni a helyes irányt, hogy kinek...

Marketing terv

Egyéni vállalkozók online könyveléseAlanyi áfamentes, alkalmazott nélküli, KATA-s, SZJA-s egyéni ...

Könyvelés

Fizetési feltételek: A fizetésre előre utalással, vagy bankszámlára való készpénz előrefizetéssel van lehetőség. A kész logót, piackutatást, marketing tervet és az elektronikus számlát emailben fogja megkapni. A weboldalt, webáruházat készen feltöltöm a választott tárhelyére. Könyvelést havidíjas formában vállalok. A megrendelés után kap egy visszaigazoló emailt a fizetéshez szükséges információkkal. A fizetési határidő 5 nap (könyvelésnél tárgyhó 10-e), ha ezen belül nem utal, a megrendelést törlöm.

© 2013-2020 Szijjártó Szilvia e.v. | Budaörs | Munkaidő: H-P 8-16h | Adószám: 66406448-1-33 | Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-71963/2014 | ÁSZF | Adatvédelmi tájékoztató