Webáruház

WordPress, Joomla

Csak a lényeg, olcsón, gyorsan! Rendeljen egyszeri fix díjas, új, modern, mobilbarát webáruházat! 

Bizonyára Ön is észrevette, hogy az üzleti élet az interneten is jelen van, sőt az internetes, online eladásokból származó bevételek egyre nagyobb iramban és mennyiséggel folyamatosan növekszik. Ha van saját, vagy bérelt irodája, üzlethelyisége, alkalmazottai, árukészlete, tisztán látja, hogy mennyi pénzbe kerül ez havonta. Az internetes üzletben az az óriási, hogy mindezeket töredék áron tudja megvalósítani. A honlap alapvetően az Ön cégének megjelenését, szakmai információk, termék tájékoztatók átadását teszi lehetővé az interneten, míg a webáruház, webshop direktebb módon inkább kizárólag csak a termékek, szolgáltatások eladására, az online vásárlásra fókuszál.

 

– legolcsóbb, egyszerű webshop kb.1-2 hét alatt, 50.000 Ft (bruttó) (WordPress)
Funkciók: regisztráció, rendelés, kosár, előre utalás/utánvét fizetés, szűrés, keresés, hozzászólás, termék kategóriák, termékvariációk, reszponzív, mobilbarát

– egyszerű honlap + egyszerű webshop 100.000 ft (bruttó) (WordPress)
kb. 2 hét alatt elkészül, reszponzív, mobilbarát

– okosabb, nagyobb webáruház kb. 2-4 hét alatt, 100.000 Ft (bruttó) (Joomla)
Funkciók: regisztráció, rendelés, kosár, előre utalás/utánvét fizetés, szűrés, keresés, hozzászólás, termék kategóriák, termékvariációk, reszponzív, mobilbarát

– okosabb honlap + nagyobb webáruház 200.000 ft (bruttó) (Joomla)
kb. 1 hónap alatt elkészül, reszponzív, mobilbarát

– többnyelvű egyszerűbb WordPress webáruház, 100.000 Ft-tól (2 nyelv) (bruttó)
kb. 2-4 hét alatt elkészül, reszponzív, mobilbarát

– többnyelvű okosabb Joomla webáruház, 200.000 Ft-tól (2 nyelv) (bruttó)
kb. 1-2 hónap alatt elkészül, reszponzív, mobilbarát
(admin felület, szöveges oldalak, fotógaléria, kapcsolat űrlap, feliratkozás)

– többnyelvű honlap + nagyobb webáruház 375.000 ft-tól (2 nyelv) (bruttó) (Joomla)
2 nyelv esetén kb. 2 hónap alatt elkészül, reszponzív, mobilbarát

Egy alap webáruházat, amely kb. 1-2 hét alatt elkészül, már egyszeri 50.000 ft-ért is csináltathat felhasználói felülettel örökbe, azaz Ön hozzáfér az adatokhoz, cserélgetni tudja a termékeket, vagy bármit amit szeretne, nincs havidíj és semmi más költség utána. Plusz költséget csak a domain és tárhely (kb.10-15e ft/ÉV), az arculat egyszeri szerzői jogdíja (sablon díja, a választás függvényében lehet ingyenes is), a reklámozás, illetve az Ön által a későbbiekben kívánt fejlesztések jelenthetnek.

Megrendelés esetén elfogadom a hiteles, elektronikus számlát (nem szükséges kinyomtatni) és hozzájárulok a számla NAV-nak történő továbbításához. (Kérem kattintson a kis üres négyzetbe.)

Fizetési feltételek: A fizetésre az 50.000 Ft-os webshop esetén előre egyben, az összes többi webáruháznál 2 részletben van lehetőség. A félkész webshopot feltöltjük az Ön által kiválasztott tárhelyre miután előre elutalta az összeg felét (50.000 Ft-osnál az egészet). Amikor elkészül a webáruház, akkor fizeti az összeg másik felét. A számlát kiállítani a pénzforgalmi szabályozásnak megfelelően a pénz beérkezése esetén tudom. A 2020-as jogszabályoknak köszönhetően áttértem az elektronikus számlázásra, így hivatalos, hiteles, időbélyegzős, online, elektronikus számlát állítok ki, melyet nem szükséges kinyomtatni, emailben továbbítható. Az elektronikus számlákat a NAV-hoz be kell jelenteni, így kérem megrendelés esetén jelölje be az elektronikus számla elfogadása jelölő négyzetet, amivel nyilatkozik, hogy befogadja az elektronikus számlát és elfogadja a kötelező számlatovábbítást a NAV felé. A megrendelés után kap egy visszaigazoló emailt a fizetéshez szükséges információkkal. Jelenleg csak átutalással, vagy bankszámlára történő készpénz befizetéssel tud fizetni. A fizetési határidő 5 nap, ha ezen belül nem utal, a megrendelést törlöm.

Keresőoptimalizálás kezdő csomag (minimum alap beállítások): 15.000 Ft (bruttó).
Keresőoptimalizálás egyedi igények alapján óradíjas elszámolással. Óradíj: 5.000 Ft (bruttó).
Extra kiegészítők, plusz funkciók beépítése, beállítása: 5.000 Ft/óra (bruttó).
Egyedi programozás, különleges kérések, nem létező megoldások: 10.000 Ft/óra (bruttó).
ÁSZF és Adatvédelmi tájékoztató elkészítése sablonból az Ön honlapjához (kb. 2×15 oldal): 75.000 Ft (bruttó).

Webshop kezelése (termékfeltöltés kapott anyagokból, online rendeléstovábbítás, karbantartás):
– havi 25 termékig 25.000 Ft/hó (bruttó)
– havi 50 termékig 30.000 Ft/hó (bruttó)
– havi 100 termékig 40.000 Ft/hó (bruttó)
– havi 200 termékig 60.000 Ft/hó (bruttó)

Mi kell egy webáruház, webshop létrehozásához?

  • termék, szolgáltatás, mely interneten, kevés információval is eladható (nem kell hozzá személyes kapcsolat, mint pl. a gépjármű értékesítésnél), értéke nem túl magas
  • webáruház szoftver, számítógépes program, azaz design + programozás: dekoráció + az üzlet talapzata, váza és burkolata (interneten).
  • domain + tárhely: a webshop megjelenítő és tároló eszközei. A domain pl. a www.mintacim.hu elérhetőség, azaz az üzletének a neve. A tárhely a domaint kiszolgáló fiók, amelyben az internetes üzlethelyisége helyet kap, tehát afféle helyiség.
  • vevők, és ahhoz hogy legyenek vevők: reklám, hirdetés

Milyen webshopok vannak?

1. Webáruházak tulajdon, design, bővíthetőség szerint

Külsős webáruház (amikor lényegében egy “vegyes kereskedés”, nagy áruház kínál több idegen márkát)

Dobozos, havidíjas, sablon webáruház (amikor Ön saját márkáját kínálja saját áruházában, amely előre elkészített, nem variálható, limitált a fotók, termékek száma)

Egyedi webáruház (amikor Ön saját márkáját kínálja saját áruházában, az Ön igényei alapján készül, variálható, bővíthető)

2. Webáruház kapcsolódása honlappal

Honlap + Webáruház (amikor a webáruházat a honlapba építik be)

Önálló webáruház (a webáruház “csak” áruház, az eladásra építkezik, terméket kínál) (valójában ezt is egy honlap szolgálja ki, de nincsen más tartalom)

3. Webáruházak funkciók szerint

Alap webáruház (katalógus + képaláírás + az üzlet elérhetőségi adatai)

Komplett webáruház (katalógus + képaláírás + az üzlet elérhetőségi adatai + online megrendelés + azonnali online vásárlás kosárral + online számlázás + online fizetés)

4. Webáruházak árak szerint

Jutalékos (amikor Ön jutalékot fizet az eladott termékek után, bizományos jellegű is lehet, általában külsős webáruházaknál jellemző)

Havidíjas (amikor Ön havonta fizet a sablon áruházért, vagy a fejlesztőnek)

Egyszeri fix díjas (amikor Ön megveszi az áruházat)

Fejlesztői díjas (amikor folyamatosan változnak az áruház funkciói, lehetőségei, Ön fizethet alkalmilag, vagy havidíjban a fejlesztőnek)

A webáruházak felépítése

  • Termék fő kategóriák
  • Termékek, Szolgáltatások
  • Szövegek (adatvédelem, cégadatok, vásárlás menete, garancia, termékinformációk, használati útmutató)
  • Emailek (megrendelés, regisztráció, vásárlás esetén küldendő automatikus visszaigazolások, tájékoztatás)
  • Háttér (raktár, árukészlet, fizetési módok, szállítási módok, átvételi módok, szabályok, engedélyek, tájékoztatási kötelezettség)

A webáruházak havi fenntartása (ezek természetesen plusz költséget jelentenek)

Milyen munkák lehetnek egy webáruházzal havi szinten részletesen? (példa)

TARTALOMFRISSÍTÉS 2 NAPONTA
Ide tartozik az aktuális rovat, különböző cikkek, blogok frissítése, írása, begépelése, fotókkal díszítése, kb. 15 sor írás és internetről szedett vagy saját fotózott kép, kétnaponta szöveg kitalálása és begépelése.

SZÓRÓLAPOZÁS HETENTE 3 ALKALOM VAGY INTERNETES HIRDETÉS FOLYAMATOSAN

TARTALOMKEZELÉS
Ide tartozik a termékfelvitel és termékmódosítás, termékfotózás, termékkorrekciók, megrendelések kezelése az interneten, egyéb nem napi jellegű összes tartalomkezelés.

MARKETING

  • hírlevél (internetes fotóval, vagy saját készítésű fotóval) kitalálása, elkészítése és begépelése, szétküldözgetése
  • címgyűjtés (email címek ahová kimehet a hírlevél)
  • bannercserék (reklámsáv cserék más oldalakkal)
  • linkcserék (hivatkozások, weboldal címek elhelyezése más oldalakon)
  • szórólapok, bannerek tervezése számítógépen
  • közösségi oldalak használata naponta (facebook, fórumok, twitter)
  • keresőoptimalizálás (seo)
  • internetes hirdetések (google adwords, stb.)

MEGRENDELÉSEK KEZELÉSE
Ide tartozik a vevők kiszolgálása, akár személyesen is.

ÁRURENDELÉSEK KEZELÉSE
Ide tartozik a termékek utánpótlása.

Kinek jó megoldás a webshop?

Kisebb vállalkozás esetén:

  • akinek kisebb árukészlete van (elég a megrendeléskor elérhetővé tenni)
  • akinek nincsen raktára
  • akinek nincsen elég pénze irodára, üzlethelyiségre
  • aki max. 1 alkalmazottat szeretne
  • akinek a terméke, szolgáltatása eladható az interneten

Nagyobb vállalkozás esetén:

  • aki interneten is szeretne bevételt
  • aki földrajzilag távolabb is terjeszkedne
  • aki minél gyorsabban bonyolítaná az adásvételt
  • ha nincs feltétlen szükség személyes találkozóra a vevővel

Mire jó egy webáruház?

  • internetes üzlethelyiséget, árukínálatot, leltárt biztosít Önnek
  • a terméke iránt érdeklődők messzebb fekvő városokból, külföldről is elérik és vásárolni tudnak utazás nélkül

Miért legyen Önnek is webáruháza?

  • a vásárlás folyamata automatikusan működik
  • a webshop fenntartása rendkívül olcsó
  • 24/7 nyitvatartás (napi 24 óra, heti 7 nap)
  • az árukészletet nem szükséges felhalmozni, elég ha Ön akkor szerzi be, gyártja le, ha ügyfele megrendelte